sunnuntai 11. marraskuuta 2018

Voimabiisejä ja tärkeitä artisteja

Tällä hetkellä jos katsoisi ikkunasta ulos päivällä, näkee pelkästään mahdollisesti VESIsateen jäljiltä vesilammikkoja ja harmaan, pimeähkön päivän. En varmasti ole ainoa, jota masentaa tämä jatkuva harmaus ja pimeys.

Synkkyyden ja pahan olon karkottamiseksi olen koonnut tähän pienen listan biiseistä/artisteista Voimabiisejä. Niitä, jotka antavat voimaa vaikka joskus masennus pudottaa syviin vesiin. Olen aina ollut herkkä itkemään biisejä kuunnellessani, jos sanat koskettavat jollain tavalla tai biisi on muuten kaunis. Suoraanhan mikään biisi ei "kerro elämästäni", mutta joillakin biiseillä on minulle kuitenkin tärkeä merkitys. Kaikkia biisejä en listaan varmastikaan edes laita, ettei tulisi liian pitkää listaa. Artistit ovat kuitenkin sellaisia, että on useampi oikeasti minulle tärkeä biisi, ja jotka sopii antamaan voimaa erilaisiin tilanteisiin. Jokaisella on kuitenkin erilainen musiikkimaku ja siten eri voimaannuttavat biisit.

Ristiriitaista tästä tekee sen, että nuo voimabiisit saavat minut itkemään, mutta samalla tunnen olevani vahvempi. Joidenkin biisien voimalla olen selvinnyt pahimmista masennusjaksoista, ja sekin tekee biiseistä/artisteista oikeasti minulle tärkeitä.

Vilma Alina - Uhanalasii
Ilta - Koukkuun, Muurit
Antti Tuisku - Tähtiotsa, Rukous
Tiitu - Vapaa
Uniikki,Jannika B - Valitsen elämän
Mikko Harju - Sinä riität, Mä olen tässä, Taivas ei oo rajana
Vihreät Valot (Kiitos UP! :D)
Nimetön - Juulia, Näkymätön tyttö
Ilpo Kaikkonen - Terveiset sinne taivaaseen

Sana
Suvi Teräsniska
Juha Tapio
Johanna Kurkela
Sanni
Haloo Helsinki
Hengelliset biisit

Listaa voisi jatkaa, nimetä tärkeitä biisejä..Jätetään tämä kuitenkin tähän. Jos minua yhtään tuntee, tietää että musamakuni on todella laaja ja tärkeitä biisejä on paljon. Ja niitä löytyy netin ihmeellisestä maailmasta aina lisää :) <3














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä kommentilla ♥