keskiviikko 19. joulukuuta 2018

Usko huomiseen, usko Jumalaan

Joulu luo uskoa tulevaan, koska uusi vuosi on niin lähellä. Uusi vuosi, ja uusi mahdollisuus olla edes vähän parempi ihminen. Uskon Jumalaan, ja uskoni on vahvistunut taas vuoden sisällä paljon.


Tiedän, että olen uskoni kanssa yksinäinen, sillä en tunne kovinkaan montaa, kuka uskoisi Jumalaan. Ja vaikka tunnenkin, yksi ihminen ei halua olla kanssani missään tekemisissä ilmeisesti, ja se on tosi surullista, sillä tämä samainen ihminen on minua auttanut paljon.. Mutta usko Jumalaan yhdistää, ja se jos mikä on oikeasti tärkeää, että löytää jonkun, jonka kanssa jutella näistä asioista.

Minulle on monesti sanottu, että jotkut asiat ovat olleet vain sattumaa. Itse en usko niin, sillä olen nyt saanut vahvistusta sille, että jokin Korkeampi voima meitä ohjailee. :) Olen saanut rukouksiini vastauksia, jotka ovat olleet oikeasti niin selkeitä, vaikka "sattumaahan se vain on"..
Olen vuosien mittaan menettänyt uskoani ihmisiin ja Jumalaan, en silti täysin ole luopunut toivosta saada vielä joku päivä olla koko vuoden onnellinen, ilman masennusta. :)



 Usko Jumalaan on kantanut minua vuodesta 2010-2011, en muista tarkalleen, mutta kauan tässä samalla tiellä olen ollut ja vaikka monet epäilevätkin uskoani, tiedän itse miten ja mihin uskon. Alussa oli tosin vaikeaa, sillä minua alettiin kiusata myös uskoni takia. Sen takia ehkä en ole kaikille tutuille tai kavereilleni kertonutkaan, että uskon Jumalaan. Nyt teen sen "julkisesti" netissä..mutta en halua piilotella asiaa, joka on OIKEASTI minulle tärkeä, vaikka en välttämättä eläkään kuten "pitäisi", tosin jokainen elää kuten parhaaksi kokee. :) Ja uskoo siihen, mihin haluaa, tai olee uskomatta. 

Kirjoitukseni ovat muuttuneet,sillä en ole saanut tietynlaista mielentilaa kirjoittamiseen enää vähään aikaan. Ideoita ja asiaa olisi, mutta en vaan saa niitä kirjoitettua. Pitää toivoa, että vuosi 2019 olisi parempi alku myös kirjoittamisessa, sillä haluaisin kovasti saada kirjaani tehtyä. Aiheet kirjassa ovat melko lailla samoja kuin tässä blogissa, joten välistä on tosi vaikeaa kirjoittaa. Jos on paljon taukoa, aloittaminen on vielä hankalampaa. Tämäkin kirjoitus on tajunnanvirtaa, sillä ajattelin että haluaisin vielä kerran edes tänä vuonna kirjoittaa. Edes jotain. Minulla on eräs kirjoitus valmiina, jonka voisin julkaista blogin puolella, mutta ajattelin että se voisi olla jonkunlainen aloitus vuodelle 2019.








1 kommentti:

  1. Moikka! Kirjoita osoitteeseen hipsunvipsun@gmail.com,voidaan jutella

    VastaaPoista

Piristä kommentilla ♥