torstai 3. toukokuuta 2018

Hyppy tuntemattomaan?!


Blogimaailma on minulle aivan uusi juttu, mutta ei sentään ihan tuntematon.
Idea aloittaa blogi, jossa julkaisen pääosin runojani sekä mietteitä elämästä, tuli jo monta vuotta sitten
mieleeni mutta nyt vasta sain aloitettua taipaletta. Kutsuttakoon minua nimellä Runotyttö.

Vaikka elämäni on tällä hetkellä aika hyvässä mallissa, menneisyydessäni on asioita, joista saan ammennettua ideoita runoihin sekä kirjoituksiin. Minulla on "taakkanani" erinäisiä diagnooseja, joista mainittakoon keskivaikea masennus sekä paniikki/ahdistushäiriö. Olen oppinut elämään vaikeidenkin kausien läpi, koska tiedän että tunnelin päässä on aina valonsäde.

Yön musta verho laskeutuu maan ylle
Merten myrskyt laannuttaen

Aurinko on painunut mailleen antaen Yön Varjoille vallan
Kuunloiste on kuin silta Taivaaseen merten yllä

Hiljaisuus vallitsee Yön pimeydessä, katalana kuin kettu
Jokainen aamu on uusi pelastus ja uusi toivonkipinä Minun elämässäni
- Runotyttö 3.5.2018





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä kommentilla ♥